پروژه بازاریابی الکترونیک خوشه فرش استان لرستان انجام شد
پروژه بازاریابی الکترونیک خوشه فرش استان لرستان انجام شد
به منظور حفظ و اشاعه هویت فرهنگی هنری دستبافتههای لرستانو توسعه بازار آن،به عنوان بخش مهمی از سرمایه معنوی قوم لر، بازاریابی الکترونیک خوشه فرش استان لرستان با رویکرد افزایش فرصت آشنایی و شناخت مردم با فرش لرستان و خوشه فرش دستباف لرستان در فضای مجازی با حمایت مالی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان انجام شد
به منظور حفظ و اشاعه هویت فرهنگی هنری دستبافتههای لرستانو توسعه بازار آن،به عنوان بخش مهمی از سرمایه معنوی قوم لر، بازاریابی الکترونیک خوشه فرش استان لرستان با رویکرد افزایش فرصت آشنایی و شناخت مردم با فرش لرستان و خوشه فرش دستباف لرستان در فضای مجازی با حمایت مالی شرکت شهرکهای صنعتی لرستان انجام شد
.
این پروژه که در راستای اجرای برنامه های عملیاتی سال سوم خوشه فرش دستباف انجام پذیرفت ، توسط تیم ناظر و معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های استان لرستان تایید و مورد ارزیابی قرار گرفت.
معاون صنایع کوچک استان ضمن بیان اهمیت بازگرداندن اصالت و هویت فرش لری به جایگاه اصلی خود افزود : بازاریابی الکترونیک فرشهای دستباف لرستان در فضای مجازی باعث افزایش برندینگ فرش دستباف لری خواهد شد .
فرزاد محمدی ، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های استان لرستان افزود که در این پروژه پس از دریافت عکس و مشخصات نمونه محصولات واحدهای تولیدی فرش دستباف لرستان،تولید محتوای معرفی واحدهای تولیدی و محصولات تولید شده آن ها صورت گرفته و در رسانه های خوشه فرش لرستان بارگزاری شده اند. همچنین مقالات متعددی با محوریت معرفی فرش دستباف لرستان و تاریخچه آن در مناطق مختلف استان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته و در رسانه خوشه های کسب و کار لرستان منتشر شده است.